Tündérek, átkok, mesék, álmok, titkok gyűjtőhelye.

muslica

2015/08/21. - írta: Medeia

Nemrég írtam néhány szerelmes vers-paródiát. Aztán belegondoltam, milyen lenne, ha igazi szerelmes verset írnék. Hát ilyen.

muslica 

én boldogan belefulladnék a tekintetedbe
még akkor is, ha csak egy muslica vagyok a szemedben, aki óvatlanul repült és csapdába esett
és akinek kicsiny, élettelen testét néhány óvatos és jól irányzott mozdulattal el is lehet távolítani a szemgolyó és a szemhéj közötti kis résből
én azért szeretnék ott lenni a szemedben
lehet, hogy egy egész éjszakát is eltölthetek ott, még mielőtt észreveszel
lehet, hogy úgy álmodsz majd, hogy a szemhéjad mögött ott vagyok én is
szeretném érezni, ahogy álmodsz
szeretném látni az álmodat
szeretnék benne lenni az álmodban
én boldogan belefulladnék az álmodba

 

A történethez hozzátartozik, hogy ha nyáron biciklizek, akkor rengeteg muslica repül bele a szemembe. Néha még érzem is, ahogy a szerencsétlen ízeltlábú mocorog még egy kicsit a bőröm alatt, mielőtt a nyomás és a levegő hiánya megölné.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cmuzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr187723594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása